Extraterrestres fornicadors

Segons la NASA hi ha la possibilitat que vinguen espècies d'extraterrestres buscant llavors humanes, es a dir, per a procrear amb nosaltres. El temor més gran que tenen els governs mundials davant d'esta amenaça és que es reproduïxen rapidíssim i fàcilment podrien infestar el nostre planeta; a més, els extraterrestres només volen fornicar, sense importar el teu estatus social, el teu físic o la teua personalitat; només volen usar-te sexualment per a reproduir-se. Jo fàcilment em deixaria segrestar, em sacrificaria per bé de la humanitat... que em porten a mi i que deixen al món viure. No cregueu que seria una cosa egoista com per a saciar els meus instints sexuals...No, ho faria pel futur de la humanitat.

1 comentarios:

ROMAN dijo...

En eixe cas el sacrifici pel bé del futur de la humanitat és el millor, no cal dir-ho...

Un saludet, Roman

Publicar un comentario