Somni en idiomes

Vos conte un altre somni: Apareix un bar qualsevol. Un tipus assentat en una taula, la visió fa un traveling i descobrim que no és un tipus qualsevol, sinó jo. Uns senyors grossos en la barra són atesos per un cambrer que s'assembla a Louis de Funès. Un home alt que s'assenta enfront de mi em diu amb accent alemany que és el diable. El diable?, pregunte jo. En efecte, respon ell. I quan m’he despertat he pensat, dons a mi la veritat és que em pareix lògic que Satanàs siga alemany, el que no li pegaria res és ser italià, que és un idioma que dona menys por. I és que cada idioma val per a una cosa: el portuguès per a queixar-se tipus cantant de fados, el alemany per a fer por, l’anglès per a les màquines d’insert coin i el francès, bé ja hi ha prou.

0 comentarios:

Publicar un comentario