Fobies

L’altre dia vaig veure a un professor parlant a la tele sobre el poder suggestiu dels nostres pensaments amb nosaltres mateix. Es a dir, la importància d’eixes converses que tenim dins del nostre cap. Pareix ser que alliberen unes molècules que es predisposen a una cosa o altra, es a dir, que ens fiquem nerviosos o tenim por perquè ens suggestionem nosaltres mateix. I es cert, per exemple, a mi m’entra una paranoia quan vaig en cotxe per un carrer i de moment han ficat una barrera o m’adone de que no té eixida. Pegue la volta?, frene i vaig marxa enrere, dons ho tinc que fer de presa per si em passa alguna cosa d’eixes que passen a les pel•lícules i per exemple tinc d'eixir ràpid marxa arrere perquè un contingent de coreans armats em persegueix.

0 comentarios:

Publicar un comentario