Bucle


El director li diu a la secretària: - Viatjarem a l'exterior per una setmana, per a un seminari. Faça els preparatius del viatge... La secretària crida al marit: - Viatjaré a l'exterior amb el director per una setmana. El marit crida a l'amant: - La meua dona viatjarà a l'exterior per una setmana, anem a passar-nos eixa setmana junts. L'amant crida al xiquet a qui li dóna classes particulars: - Tinc molt de treball la setmana que ve. No has de vindre a classes. El xiquet crida al seu iaio: - Iaio, la setmana que ve no tinc classes, la meua professora estarà ocupada. Passarem la setmana junts!  El iaio (que és el director) crida a la secretària: - Passaré la setmana que ve amb el meu nét, per la qual cosa no vaig a  participar en el seminari. Pot cancel·lar el viatge. La secretària crida al marit: - El director de l'empresa ha canviat d'idea i acaba de cancel·lar el viatge. El marit crida a l'amant: - No podrem passar la setmana que ve junts. L'amant crida al xiquet de les classes particulars: - Canvi de plans: esta setmana tindrem classes com sempre. El xiquet crida al iaio: - Iaio, la meua professora m’ha dit que esta setmana tinc classes. Disculpa'm, no podré fer-te companyia. El iaio crida a la secretària: - El meu net m'acaba de dir que no podrà estar amb mi esta setmana. Continuem amb els preparatius del viatge al seminari. I així en un bucle sense fi.

0 comentarios:

Publicar un comentario