Preguntes tontes


Què hi ha preguntes tontes! Entres a casa et pregunten: Ja has arribat? El que provoca dir-li és: No! Estic en camí. Només em vaig avançar per a veure si estava algú a casa quan jo arribara!
O quan t'acaben d'assaltar, arribes a casa i li dius al teu germà: M'acaben de robar! I ell pregunta: qui? No sé, és que estàvem tan nerviosos que no vam tindre temps de presentar-nos.
Més: Se't perden les claus i et veuen desesperat i pregunten: Però on el vas deixar? Saps què? Les vaig deixar en el cotxe, però em fascina caminar com un idiota per tota la casa buscant-les.
I la última: Una volta, després de deixar-me el cabell llarg, em decidí a tallar-t'ho, i a l'eixir de la perruqueria em vaig trobar amb un amic que em preguntà: T’has tallat el cabell? El que provoca dir-li és: No, a mi és que em creix el cap. 

0 comentarios:

Publicar un comentario