Ahir et vaig veure i vaig descobrir que l'eternitat no és per sempre.

Ahir et vaig veure i els records van tornar a mi com un devessall sense control que no sap quan frenar.
Aquesta nit estirat al meu llit et vaig recordar. 
El meu cos encara invoca les teves carícies, les teves mans recorrent cada centímetre de la meva pell. 
Els teus llavis fregant els meus, humits, exigents. 
Instintivament vaig acariciar el que solia ser el teu costat al llit. 
On et empresonava al costat meu. 
La teva esquena al costat del meu pit nu. 
Alguna vegada et vaig dir que m'encantava la manera en què giraves el cap, mirant-me, quan no entenies alguna cosa? 
Que m'adonava que la teva mirada s'enterbolia quan planejaves una entremaliadura a la meva vista? 
Que quan el teu somriure apuntava als teus ulls valia la pena aixecar-se un dia més? 
Alguna vegada et vaig dir que el meu cor va ser teu en el moment en què em vas dir que una vida al meu costat no era suficient, que tu necessitaves una eternitat? 
Ahir et vaig veure i vaig veure com acaronaves a un altre, com abandonaves el teu cor a un altre. 
Ahir et vaig veure i vaig descobrir que l'eternitat no és per sempre.

Ayer te vi y los recuerdos volvieron a mi como una avalancha sin control que no sabe cuando frenar.
Esa noche tumbado en mi cama te recordé.
Mi cuerpo todavía invoca tus caricias, tus manos recorriendo cada centímetro de mi piel.
Tus labios rozando los míos, húmedos, exigentes.
Instintivamente acaricié el que solía ser tu lado en la cama.
Donde te aprisionaba junto a mi.
Tu espalda junto a mi pecho desnudo.
¿Alguna vez te dije que me encantaba la manera en que ladeabas la cabeza, mirándome, cuando no entendías algo?
¿Que me daba cuenta de que tu mirada se enturbiaba cuando tramabas una travesura a mi vista?
¿Que cuando tu sonrisa asomaba a tus ojos valía la pena levantarse un día más?
¿alguna vez te dije que mi corazón fue tuyo en el momento en que me dijiste que una vida a mi lado no era suficiente, que tú necesitabas una eternidad?
ayer te vi y vi como acariciabas a otro, cómo entregabas tu corazón a otro.
Ayer te vi y descubrí que la eternidad no es para siempre.

0 comentarios:

Publicar un comentario